tisdag 18 augusti 2009

Död och halvvägs til paradiset

Någon som kan peka ut vägen till närmsta kyrkogård, jag tror nämligen jag dog nyss!?

Kroppen påminner mig verkligen om fredagen T_T Det vill säga, 17 snart 70...

Igår var det då första dagen av vårat trevliga lilla träningsläger med bandygym. Träffade alla de nya ettorna och jag är stolt över att jag lärde mig namnen på de nya målvakterna, d v s, Johan och Johan x)
I vilket fall började iallafall jag och ett par andra tappra tvåor med ett ispass tillsammans med ettorna. Gick helt okej för att vra första gången på is sedan mars (Y)
Sedan var det kort paus, innan det var dags att traska bort till löparbanan. Lite häckar, lite styrka och lite stafett.. Detta gick mindre bra T_T
Grillade hamburgare till lunch, och sedan en miniturnering. Gick nog inge vidare för mitt lag, men men.. Slutade iallafall runt 16 då det blev till att få komma hem och slänga sig på soffan ^^
Hoppade träningen med IFK p g a slutkörda kroppsdelar...

Idag då.. Började även denna dag med ispass, dock målvaktsträning. Kanonkul ! Gick riktigt bra ^^
En paus, och sedan en löprunda med Hasse och de andra målvakterna. Det gick åt helvete. Men jag får tyvärr skylla mig själv...
Efter dagens lunch, som bestod av pastasallad, var det matchdags. Delades in i två lag för att sedan spela 3x25 min. Gick åt helvete det med, men jag klagar inte. Första ispassen, så vadå? ^^

Hem till lägenheten där jag än en gång slängde mig på soffan med en slutkörd kropp. Trots det, började jag vid 17:30 cykla mot Skogsvalen på min tappra cykel som är ungefär lika "levande" som en själv för tillfället T_T
JÄVLA SKROTHÖG oO

Det var iallafall kul att träffa lagkamraterna igen, så mycket kan jag ju säga. Träningen i sig gick inge vidare. Halvvägs igenom kollapsade mina vader. Men hann med lite styrka och landbandy trots allt !

Kom hem för att slänga mig på soffan en tredje gång. Dog lite smått på vägen dock oO

Imorn börjar tyvärr skolan igen T_T Inte alls pepp. Dessutom är jag tveksam på om jag kommer kunna ta mig ur sängen utan hjälp eller inte oO
Ny klass iallafall.. Klassen jag ska leva med i två år... Men det kanske kan bli bra trots allt!?

I vilket fall hoppas jag innerligt på att jag får behålla mitt preliminära schema resten av terminen ^^
Ni kan se varför nedanför:


Detta mina vänner, kallas SLAPPT ^^
Jag ber till någon.. Antagligen gymnasiechefen -__-'
Att jag får behålla detta underbara schema ^^
BWAHAHAHAHA

Nej, nu ska jag snart sova. Först lite läsning..
TWILIGHT IS THE SHIT !

PEACE ^^

Inga kommentarer: