tisdag 25 augusti 2009

They're all hardcore


Söndag:
Satt uppe halva natten och diskuterade saker med min elaka tvillingsyster, därmed blev det också sovmorgon. På eftermiddagen tog jag en promenad till ÖB och inhandlade hemska rosa och blåa anteckningsblock med ordet "LOVE" skrivet över hela, då det inte fanns några andra kvar -_-'
Annars hände det inte så mycket mer ^^

Måndag:
Började kvart i 10 med Matte B.. FAIL BIG TIME T_T
Första kapitlet och jag är redan lost...'
Sedan hade vi samhäll där vi egentligen inte gjorde något vettigt. Fick våra böcker, nya men väger ca 3 ton oO
Käkade lunch för att sedan gå hem och ta det lugnt en stund innan bandygym. Blev en väldans massa springande och styrka. Höjdpunkten var övningen när man skulle "knyta" benen runt sin kompis midja och sedan göra situps ^^ Lollo och jag rockade.. Eller ja, iallafall på andra försöket x)
På kvällen blev det hårdträning med IFK. Jag dog nästan av astman, eller det var nog att ta i T_T
I vilket fall som helst, gick det väldigt dåligt...

Tisdag:
Det blev tidig uppgång då det var dags för ispass. Frukost halv 7 sedan bar det av. Ispasset gick sådär, men man kommer väl igång snart ^^
Nu sitter jag hemma. Fixar lite mat och bara tar det lugnt. Börjar inte förrän 20 i 12 med historia och sedan gympa för att skuta 14 !
MITT SCHEMA ÄGER ^^
Ikväll blir det träning igen, får se hur det går..

Nej tillbaka till matlagningen så kanske det kommer en update senare (Y)

DAGENS VIDEO

Inga kommentarer: