måndag 31 augusti 2009

Kaktusar till alla

BLOODY MONDAY

Nej, inte direkt...

Klockan 9:45 infann jag mig i C107, redo för ännu en lektion i matte B.. Redo var nog att ta i T_T
Jag förstod nästan vad jag höll på med eftersom vi gjorde samma sak i A ^^
Efter lektionen bar det av till A207 och en samhällslektion med Sanna...
Diskuterade samhällsmodellen igen samt hade en liten debatt. Inte så mycket mer.
Lunch och sedan hem en snabbis för att tagga till Cooper. Till Skogsvallen och sedan 3 km, pang boom crash.
Gick inge vidare tidsmässigt eller kroppsmässigt heller, men tog mig iallafall runt ^^
Sedan satt jag och degade i en timme i väntan på att få skjuts hem..

Väl hemma gjorde jag inget vettigt och snart blev det dags att tag sig tillbaka till Skogsvallen.
Med laget sprang vi först intervaller och sedan hopp. Mitt lår är trasigt, men ska knådas imorn innan ispasset (Y)
Hem igen, där det blev lite mat.
Nu sitter jag här och gör ingenting.. Funderar på om jag ska träna med bandygym imorn eller inte, p g a låret..
Snart är det i vilket fall som helst, lägg-/twilightdags ^^

DAGENS VIDEO
(i brist på annat, tog jag min egna...)


Inga kommentarer: