tisdag 3 november 2009

Någon spolade ner skylten: "Spola inte ner tamponger"

RA RA RASPUTIN
Lover of the Russian queen
There was a cat that really was gone
RA RA RASPUTIN
Russia's greatest love machine
It was a shame how he carried on


Och ja, jag har äntligen kommit på vad jag ska göra mitt historiearbete om. Det blev till sist min sista utväg, Rasputin.. Men han är trots allt intressant, så jaa ^^

Lägret i helgen var kanon. Roligt, jobbigt och intressant. Får väl se vad som händer framöver (Y)
Helgens ord: HOMOGENISERAD

Iallafall.. Dagen idag då. Sov till 9, skolan började 11:40, satt i bibblan på historian och sedan basket och fotboll på gympan. Kvällen spenderades på Skogsvallen, ispass med IFK. Gick sådär, men men..

Annars har jag inte så mycket mer värt att nämna (Y)

Inga kommentarer: