tisdag 22 december 2009

Captain E and Sir Vincent is planning the future

Jag ska spela den när du drar hem en kille
sen ska jag komma in i rummet med en tillbringare i glas och härma Johan Glans
I am your father!
Sen går jag ut
XD

AHOU XD

Sen skulle ni höra när jag stängt dörren att jag faller ihop på golvet och kiknar av skratt

Ahou Ahou XD

Inte alls XD
Genom mitt glädjefulla skadeglädjeskratt så skulle du börja fnittra

Antagligen och sen skulle allt vara förstört XD

ja verkligen XD
Det är verkligen en turn off för killar
XDXDXD
Så kan jag sitta på andra sidan och vara aspackad och prata på
Med ett gossedjur t ex
Va
Sitter du och HÅNFLINAR ÅT MIG VA!?
:B

XDXDXD

Din lilla... FULING!
XD

Ellen, det räcker nu... Han flydde genom fönstret
XD

VA!? :B
*Ellen hoppar efter*
Landar
Du sticker ut huvudet
"HAN TOG IAF STEGEN!"
Jag skriker tillbaka med en smärtande rygg
"ATT HOPPA ÅTTA VÅNINGAR KANSKE VAR LITE I ÖVERDRIFT...?"

Kanske...
Behöver du hjälp?

.... ja tack...
Du får nog ta med en stekspade...
jag sitter fast i marken

Okej, jag kommer ner imorn... Det går en bra film nu

:C
Men.. men...
okej då
....
kan jag få lite popcorn?
*välter ur en skål genom fönstret*

Okej då, för den här gången
Vill du ha en filt?

ja tack
och min chappy
:E

Tyvärr, de ville se filmen...

:C

Vad händer med den här världen
Jag ska försöka stå upp
AAAAAAAAJ
*knak*

Ingen förstår, hur dåligt jag mår...
Ska jag ringa en ambulans?

Om du undrar vart ljudet kom ifrån...
Det var min rygg...
ja tack
jag kan se mina tarmar

Upptaget... Jag testar igen i nästa reklampaus

ah men vafaaaaan
Åh
en duva
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
FÅ BORT DEN!
VINCENT!
HJÄLP!
AAAAAA!
:B:B

Can't hear you... *håller för öronen*

Den flög iväg
men MINA POPCORN!

*lalalalala*

Ellen, du är inte död än va?

det beror på...

Beror på vad?

Om jag får min chappy eller inte :E

I see... Låt mig tänka på saken :Z


When the Captain and Sir Vincent take their fantasy to the next level!


Då var det äntligen jullov för min del, efter att ha skämt ut sig inför alla tvåor genom att vinna projekt "Kulturmöten" med vårt bildspel vi gjorde för ca en månad sedan. Upp på scenen och ta emot pris, ett rent helvete så att säga... Never again I tell ya oO
Sedan blev det dans med EL tvåorna. Det gick inte direkt nå vidare, men det var inte så farligt som vi alla hade trott ^^

När dagen var slut, släpade jag mig hemåt för att fixa ordning det sista. Därefter tog jag mig till station, bänkande ner mig på ett tåg för att sedan börja rulla mot Västerås. På det andra tåget hamnade jag bredvid en trevligt prick som började prata med mig om allt mellan himmel och jord. Vi uppskattar sådan människor, dock inte när man är trött och vill sova. Men det är kul att det finns trevliga och pratglada människor även i detta avlånga land ^^

Nu har jag suttit och glott teve samt käkat. Oerhört skönt att vara hemma. Dock saknar jag redan min håriga lilla kamrat, då hon blev dumpad i Sollentuna nu ikväll. Mamma har nämligen bestämt sig för att försöka para vår stackars korkade katt... Vi inväntar med spänning, djävulens avkomma XD
Nej, så hemsk är hon inte... jämt...

Nej, nu ska lilla jag kolla lite Kyoshiro då jag äntligen lyckades hitta fungerande avsnitt :Z
YATTA!

So long suckers!

Inga kommentarer: