onsdag 9 december 2009

Ett steg närmare förverkligandet av Café Invalido

Sitter här och diggar till Gwen Stefani medan jag pimplar kaffe, i brist på annat liksom.
En sak som slagit mig de två senaste dagarna är hur svårt det är att göra saker med fel hand. Jag har verkligen tagit min högerhand för givet. Duscha, platta håret, skriva sms, borsta tänderna, skriva... It sucks!
"....OCH PRISET TILL ÅRETS INVALID GÅR TILL.... *trumvirvel* ....JOHANNA "JOJO" LINDER...."

Ungefär så känns det... Men som sagt, bandy är ingen farlig sport och det är egentligen inte så illa som det ser ut (Y)

Tummen upp för det!

Iallafall så var det då onsdag idag...eller ja...det är det fortfarande...
Började dagen med engelska, där jag fick kämpa för att kunna hålla pennan stadigt mellan pek- och långfinger för att kunna skriva klart mitt prov. Det gick inge vidare, men det är inte mitt problem utan Jennys som ska rätta det ^^

Det blev även lite grammatik och brittisk slang uppe på det. BLIMEY!

Samhällen var som vanligt oerhört givande. Blev inte så mycket gjort, men det blir lätt så!

Lunchen var halvdan, så det blev macka och festis :T
Därmed spenderade jag också en timme extra i skolan, då jag inte orkade gå hem... Men det var trevligt som alltid! Tagga fredag!

Imorn har jag bara en lektion, då jag inte behöver gå på historian. Därmed slutar jag vid 11!
*happy face*

Nej, nu kanske man skulle ta tag i svenskan eller så... Dock förstår jag fortfarande inte uppgiften, men det kan ju inte bli mycket sämre än den så kallade essän vi skrev tidigare... Eller kan det?

Förövrigt älskar jag den nya ICA-reklamen!


"Hi guys! I'm Jamie Oliver and I'm so happy to be standing here with one of my oldest friends Steve from IKEA!"

Tack för mig!

1 kommentar:

Emmy sa...

Oerhört givande samhällslektion, som vanligt.

Engelsk grammatik är festligt x)

Köttfärs+potatis+några liter vatten= inte så jätte gott.

Tagga FREDAG :D

Älska ICA-reklamen <3