fredag 4 december 2009

I am the naughty list!

One, two, eljo's coming for you
Three, four, better lock your doors
Five, six, they'll burn your crucifix
Seven, eight, they always stay up late
Nine, ten, you won't breath again


Min onda hälft och jag sitter och diskuterar vår gamla klass och det här var vad vi kom fram till...jaa...vi tycker om...egentligen inte...

Iallafall... Fredag idag, som alla antagligen vet vid det här laget.
Släpade mig upp i morse för att sedan traska bort till skolan och skriva engelskaprov om About a Boy. Jag var personen som satt och snorade mig igenom hela provet, vilket brukar vara väldigt uppskattat...
Provet i sig gick inge vidare, men men... Får läsa igenom det på onsdag igen ^^

Lunchen bestod av piroger och än en gång slapp vi dessa halvfabrikerade Gorby's piroger. Good for us!

Svenskan, där vi inte kom fram till så mycket förutom att Bengt är dålig på att hålla isär klasser samt inte uppskattar pappersflygplan. Istället tog Emmy på sig ansvaret att lära oss vad grodor säger: KVACK!
Tack för den (Y)

Kom hem, blev deprimerad för att Christine har slutat, kollade Umineko, gick och handlade, kom hem...
Tänkte ha ett Hannah Montana maraton, men hann bara med två avsnitt innan min onda hälft loggade in på msn ^^

Nu sitter jag och kolla på God Jul Madagaskar! HILARIOUS XD

Resten av kvällen består av ännu mer slapp, underbart... Bara för att jag tycker synd om mig själv :T

Talihoo

3 kommentarer:

Emmy sa...

Alla vet att grodor säger kvack.. men de kanske säger annorlunda i Västerås, som typ alla andra ord i svenskan ^^

elleneriksson sa...

What's a "Naughty list"? oO

9a är bra talala..... Nej... Verkligen inte bra. Att säga att 9a är bra är helt enkelt mot naturen! :B

Tänk vilken tur att jag loggade in och räddade dig från den förskräcklige Montana! :B

Imorgon ska du få min historia och om du inte gillar den, then I'll collect your fucking head, Mion! :Y

The evil twin is back! HEH HEH HEH HEH HEH!

Vince sa...

Emmy: De säger "Rabbit" XD

Stupid:
The naughty list is a list where all the people who hates christmas is listed... So you don't have to worry ^^
Wait, sorry... It's you... YOU should worry anyway XD

9A SUGER! oO