onsdag 16 december 2009

Please save Madonna

Dagen har varit oerhört bra!

Började med engelska, där vi fick olika rollspel. För min del blev jag hundägare tillsammans med ett par andra, för att sedan försöka övertala veterinärerna att de skulle ge just min hund, Madonna, botemedlet för en dödlig sjukdom. Självklart lyckades jag med det, och Madonna tillsammans med Emmys polishund, fick leva vidare medan de andra tyvärr fick duka in.
HEH HEH HEH
De andras rollspel han inte redigt komma igång, men det är iallafall en mordgåta som vi ska se till att lösa på fredag istället :Z

Sedan blev det en snabb lunch innan det ångestfyllda samhällsprovet som jag inte pluggat till... Dock kändes det helt okej och jag svarade på allt, så det kan ju inte gå helt åt helvete.

Dagens kommentar:
(Vi fick någon skum kycklinggryta till lunch och smart som jag är tänkte jag förklara hur den såg ut)

J: "Kycklingen ser död ut."
*ASGARV*

Men jag bjöd på den ^^

Efter provet blev jag nästan direkt upphämtad av Lollo och än en gång bar det av till Vallen för att coacha F-15 tjejerna. Tyvärr blev det en förlust för de gula den här gången, men de kämpade tappert. Kul var det iallafall och tränarrollen är lugnt nåt jag kan tänka mig i framtiden, även om det inte var så värst krävande den här gången, endast peptalk från sidan ^^

Kom hem och tog det lugnt i sådär ett par timmar. Strax efter 19 kommer Marika & Co, och vi blir skjutsade hem till Kicki för lite glöggkväll med IFK. Dock hade de redan kastat in handduken och de flesta hade begett sig till vallen för att kolla bandy. Men go som hon är, kommer Kicki springande och det blir istället mys med bara oss tre. Det pratades oerhört mycket bandy, men det blir lätt så. Trevligt hade vi iallafall, trots att vi inte fick träffa de andra IFKarna.

Hemma igen nu och taggar skrivarkväll med, my evil twin :T
Sova är för mesar!
Ser även fram emot imorn, då det äntligen blir till att träna igen efter snart två veckors halvdan träning... UNDERBART!
Tranås, here I come :T

Nej, nu ska jag nog ta och försöka skriva samt tagga torsdag!
Förövrigt håller en av de onödiga sakerna i min mun på att lossna då jag ständigt biter på den. Osis... Inte direkt... Jag ska nog bita lite till :Z

TALIHOO

Inga kommentarer: