onsdag 2 december 2009

Take me away from time and season

Today!

Tisdag... Nej, onsdag...

Morgonträning än en gång, gick lite halvdant då det var svinkallt. Men jag ska inte klaga, det är underbart med lite kyla :T

Engelska och samhäll, där vi egentligen inte fick så mycket gjort.
Tjötade på hålet om allt och inget för att sedan göra likadant på klf-tiden. Lovely!

Kom hem, kollade Greveholm och Bleach. Sedan tog jag tag i mitt liv och städade mitt rum.
Sedan har jag bland annat lagat mat, diskat, spelat PS2 och glott på dumburken.
Nu skulle jag egentligen sätta mig med matten, men är helt lost. Trots at jag fortsatt intala mig att jag inte är sjuk har nu förkylningen anfallit ännu en gång... Jag mår pyton!
Känner jag mig såhär imorn, blir det ingen skola... Jag hatar att vara förkyld -_-'

Nej, lite matte och te kanske!

See ya!

Inga kommentarer: