tisdag 15 december 2009

There's a hole in me pocket

Hoppsan hejsan, här var det längesedan jag skrev! För att kort sammanfatta den senaste veckan:

Torsdag:
Var hos läkaren som påstod att jag hade en infektion i tummen och knaprar numera piller tre gånger om dagen. På kvällen blev det träning, trots tummen. Gick lite halvdant, men kul var det.

Fredag:
Kollade Lucia på morgonen. Inget vettigt på engelskan och sedan pratade vi det svenska språket på svenskan och jag fick hela klassen emot mig på grund av att jag uttalar ordet "Chef" med "E" och inte "Ä"... *suck* ^^
Kvällen spenderades hemma där det blev myspys i soffan!

Lördag:
Sovmorgon innan Linda kom och hämtade oss. Till Tranås för att packa in oss i bussen och sedan bar det av uppåt i landet. Lekte lekar och kollade Ice Age 3, bussresor is the grej liksom!
Matchen i sig behöver vi inte nämna. Vi var urkassa...
Tacobuffé på Monroe's innan bussen sedan rullade hemåt. Själv blev jag avsläppt i Västerås för att sedan ta mig hem till pappa där man fick medla mellan katterna som slog ihjäl varann.

Söndag:
Dop för världens goaste lilla unge. Nova Exie(?) Viktoria. Hon skrattade sig igenom hela dopet och avslutade det hela med en enorm gäspning.
Förövrigt är dagen då jag går ur svenska kyrkan inte långt borta!
Efter själva dopet bar det av hem där det blev fika och quality time med familj och vänner. Trevligt, trevligt!

Kvällen/natten spenderades sedan med min onda hälft som "sjuk"anmälde sig på måndagen för min skull :T

Måndag:
Tandläkaren, där de lyckades få in ännu mera skräp i min mun. Underbart!
Sedan blev det en lång tågresa hem till lilla Nässjö. Resten av kvällen spenderades sedan i sängen med datorn i knät.

Tisdag:
Inga lektioner och sovmorgon. Hade dock planerat att gå på gympan och prata betyg, med det blev ändrade planer. Halv 12 ringer Lina och frågar om jag vill vara coach för tjejerna som är här på F-15 landslagsläger. Självklart säger jag, och vips befinner jag mig på vallen.
Kul att träffa alla tjejer och riktigt duktiga var de också. Det blev också en coachseger för min del, underbart! Kul att se så många duktiga tjejer iallafall, och ser fram emot att coacha dem imorn också :T

Nu sitter jag och tittar på Du blir vad du äter i brist på annat. Ska snart ta tag i pluggandet inför samhällsprovet imorn.

Tjoflöjt!
Centrera

Inga kommentarer: