lördag 9 augusti 2008

^^

Igår drog jag då hem till Ellen strax efter sju. Då blev det Narutoklipp/bilder i massor. Olivia ringde, så även hon kom dit. Så satt vi och tittade på Tristan & Isolde tillsammans. I pausen blev det även en rush till Ica Gryta, eftersom vi fick världens chokladsug ^^ Efter filmen, då var klockan ca halv tolv, gick vi till Skallbergsskolan. Där satt vi sen och pratade fram till ca halv 3, då vi tyckte det var dags att bege oss hemåt.

Idag blev det ännu en sovmorgon. Orkar bara inte gå upp när klockan ringer. Så när jag väl gick upp, var både mamma och Frida borta. Blir alltid lika glad när man får veta var dom tagit vägen. Fast jag klagar inte, skönt att få vara ensam. Jag tog en dusch, för att sen sätta mig vid datorn och kolla runt efter ännu mer Narutobilder, samt lite fakta om Gaara..

Just nu sitter jag iallafall hemma hos pappa, och väntar på att han ska börja med maten. Är det tacos i farten, så är det (A) haha.. Vad som händer ikväll, får ödet bestämma (Y)

Inga kommentarer: