fredag 8 augusti 2008

Gene Simmons -v- Voldemort

Idag.. Hmm.. Ännu en meningslös dag från min sida. Hade tänkt dra ner på stan och införskaffa lite nya ritblock m.m, men eftersom jag inte orkade gå upp när klockan ringde, blev det inget med det. Istället sitter jag nu och ritar slut på mina sista papper i mitt stora block... *snyft* Nej, jag får helt enkelt rita smått framöver (Y)

Har även suttit och kollar runt efter lite Naruto bilder på nätet. Hittade bland annat den här..



Gaah, det är ju det jag säger. Gene Simmons och Voldermort, vad får man då? Jo, Orochimaru xD hahaha.. Dålig humor, oh jaa x) (Kan ju iallafall trösta mig med att Ellen antagligen sitter och asgarvar just nu)

Aja, iallafall... Nu sitter jag och funderar på om jag ska rita Sasuke eller ännu en bild på Gaara. Verkligen dagens I-lands problem.. Jaja, så länge kan jag ju göra lite reklam för mig själv ;)

http://teckna.ning.com/profile/Mullvaden

Nej, nu ska jag tillbaka till ritbordet. Ikväll blir det antagligen film hemma hos Ellen =D Skojskoj (Y)

Inga kommentarer: