måndag 4 augusti 2008

Är jag äng?

Ännu en sovmorgon. Började dagen med att bli osams med datorn, vi tycker inte om varandra. Pratade med Rebecca, och vi bestämde oss för att leka. Till en början satt vi bara och snackade, bland annat på Skallis. Snart blev vi sugna på glass, så det bar av hem till Rebecca för att hämta pengar. På vägen pallade vi äpplen, samt satt och pratade ännu mer. Hemma hos R blev det Knappnytt.. Fjortisar och msn.

"Jag vill suga min killkompis smör. Är jag äng?"
"Gay! Gay! Gay! Gay! Gay! Gay! Gay! osv.."
Vilket, till Reris glädje, bevisar att T9 är skräp xD hahahaha

Till slut kom vi iallafall iväg till Konsum för att köpa glass. Därefter bar det av hem till Ellen, där vi upplevde gamla barndomsminnen när vi oskyldigt knackade på hennes dörr, beredda att fråga om Ellen fick komma ut och leka. Till vår besvikelse, var det ingen som öppnade. Vi gick då vidare, för att inhandla pommesfrites, som vi åt i en busskur på gidde. När vi var någorlunda mätta, drog vi hem till mig och kollade "The Jane Austen Book Club", som var förvirrande till en början, men slutade väldigt puttinuttigt.

Efter filmen drog vi oss till Blåsbo, där vi träffade Olivia. Snart dök också Elisa och Farid upp, och vi drog hem till Elisa för att kolla skräckis, "Rec". Handhållandes och kramandes tar vi oss igenom filmen, och lyckas lugna ner oss. Då var det dags att gå hem. Vi skiljdes åt efter en stund, och jag blev tvungen att gå resten själv. Sjungandes på "Alla som inte dansar är våldtäktsmän", lyckas jag iallafall ta mig hem, och här sitter jag nu (Y)

http://knappnytt.nu/ShowEpisode.aspx?id=7

Inga kommentarer: