torsdag 7 augusti 2008

"I'm not bleeding, but it really hurts here."

Tänk, att idag har jag faktiskt gjort något vettigt, iallafall så som jag ser på saken. Jag har suttit och ritat hela dagen, (eller tecknat, så det låter lite mer "vuxet"). Det resulterade i min bästa teckning någonsin :D Bara för att jag är så extremstolt över mig själv, tänker jag tracka även er med bilden, och lägga in den här (Y) x) (För er som inte kollar Naruto, vilket är nästan alla som läser det här, är det iallafall Gaara of the Desert. Min absoluta favorit!) Nu sitter jag dessutom och ritar en stor Naruto, kan nog lyckas med den också (Y)


Men snart får jag bryta, för då är det dags för träning. Känner mig inte speciellt sugen, då vi antagligen kommer springa intervaller, hade hellre velat springa 5an. Menmen, det är som det är. Nu måste jag iallafall slänga in lite taggningslåtar på min iPod, som förresten funkar igen :D Aja, vi hörs eller ses!

2 kommentarer:

elleneriksson sa...

Gaaaah! :D jag ska också börja "teckna" xD Han blev superbra! <3

elleneriksson sa...

JOJO!!! OMG! Jag lyssnade på låten du har på din ipod, Yellow Moon. Jag kände igen den på en gång, gissa vart ifrån.. Det är låten till eftertexterna till Naruto vid episoderna 180 typ! Mahhaaha x'D