onsdag 13 augusti 2008

Vi gillar..

Igår blev det då den efterlängtade bion med Emma och Ellen. Efter att ha slitit med städning och packning under dagen, vilket var kravet för att jag skulle få lämna hemmet. Aja, jag lyckades, och det bar av ner på stan vid åtta, för att hämta biljetter och smarra Subway.

Kan ju lugnt säga att The Dark Knight var den bästa film jag sett på länge, (den och Sweeney Todd). Heath Ledger gjorde det grymt bra som Jokern. Rekommenderas, helt klart ett MUST SEE (Y)

När vi kom ut från bion, öste det ner vatten från himlen. Jag och Emma drog på oss våra jackor, medan Ellen, som inte varit lika smart, stod stadigt med endast en cardigan på sig. Det blev en blöt hemfärd, och i sista stund beslutade jag mig för att åka till pappa. Håller med Emma, vi gillar föräldrar som bor nära (Y) Dock hade det inte spelat någon roll, jag kunde inte ha blivit så mycket blötare än vad jag redan var.. Så in fort, krama ur kläder och skor, och hänga allt på tork. Vi gillar converse när det är blött! Så efter att ha torkat, kröp jag ner i soffan och slog igång Bröderna Grimm, kände att jag behövde mer Heath :)

Inga kommentarer: