söndag 31 augusti 2008

Nässjö

Så vad har hänt sen jag skrev sist? Jo, ganska så mycket..

Om vi börjar med flytten.. Allt gick bra, och jag har börjat vänja mig vid det. Bodde ensam första vecka, Malin, min "sambo", var utomlands. Men det gick bra, och det var faktiskt skönt att få vara ensam. Malin kom hem igen i tisdags, så vi har väl umgåtts lite smått sen dess.

Skolan.. Stor och massor med folk, men har börjat hitta någorlunda iallafall. Trivs riktigt bra (Y)

Klassen.. SPC08, är då min nya klass. Den består för tillfället av 13 killar och 7 tjejer, alla utom 4 är då idrottselever. Våra klassföreståndare, Marcus och Louise, är helt okej, dock inga Lars och Marga, menmen.. Så i det stora hela, klassen duger. Tyvärr räknas vi som en ekonomiklass, så alla lärare ska se till så att vi får läsa lite extra om just ekonomi i alla ämnen. *SUCK* Menmen, man får väl stå ut.. Inte förrän i tvåan det blir inriktning på allvar, vilket betyder samhäll för min del..

Bandygym.. Dagens höjdpunkt, helt klart! Ett pass varje dag, antingen på morgonen eller eftermiddagen. Alla är supertevliga och peppar varann, spelar ingen roll vilken klass man går i. Helt klart ett kanongäng! Denna vecka har vi haft testvecka. Det har väl gått okej. Vi har bland annat haft Coopers Test, Brutalbänk, Bänkpress, springa 30 m på tid och Chins. Tänker inte nämna resultaten här, men nu har man iallafall någor att slå i framtiden (A) ;D

IFK Nässjö.. Det märks att man hamnat i ett elitlag, så man ligger ganska mycket efter träningsmässigt. Men det är ett härligt gäng med riktigt bra tränare, så jag klagar inte :D Nästa vecka är det is som gäller, ska bli skönt att få knyta på grillorna, och visa vad man går för på "riktigt" (Y)

Så det finns inte så mycket klaga på. Visst, Malin har smittat mig, så jag börjar bli lite smått förkyld och hängig, menmen.. Sånt som händer =P Kommer iallafall bra överens med henne, samt att vi är ganska lika också. Så det här ska nog gå bra :D Trivs i skolan och i laget. Trivs absolut i stan, den är helmysig. Synd bara att inte mina affärer finns här, men får se till att shoppa när jag är hemma istället.

Nej, nu är det dags att sluta.. Har inte fått internet än, så kanske dröjer ett tag innan jag skriver igen. Men det är iallafall på G (Y)

HADE GÖTT!



JAG SAKNAR ER!

Inga kommentarer: