torsdag 14 augusti 2008

Gick upp ganska sent idag.. Ännu en natts Naruto tittande (A) VI GILLAR (Y) Iallafall.. Ramen, (eller nudlar som det heter på ren svenska), till frukost. Sen bar det av hem till Ellen. Även Emma kom dit, och vi cyklade till Coop för att köpa hårfärg till mig. Hos Ellen igen, blev det Sweeney Todd, medan Ellen färgade håret på mig. Mycket nöjd (Y) :) Blev kvar där till strax efter fem, då det blev hemfärd.

När jag kommer hem, vill mamma såklart se hur håret blev. Hon stannade upp, stirrade och sa något i stil med: "Jaha, okej.. Det blev så!? Nej, men det tar nog bara tid att vänja sig." Tack för den! (Y) Aja, gick upp på mitt rum och blev sittande framför datorn en stund. Kände mig hungrig, så det fick bli hamburgare i rostbröd, i brist på annat. Snart kom farfar & Marianne förbi, för att fira mig, (21 augusti), och syster (imorn). Fick nya sängkläder, en brödrost, en kaffebryggare och en vattenkokare. Väl behövt (Y) Fikade och pratade lite, innan de åkte tillbaka till Sura.

Nu sitter jag här och funderar lite på vad jag ska göra.. Det står mellan Naruto, packa, se film eller rita.. Hmm, nej, det blir nog Naruto (A) haha x)

2 kommentarer:

elleneriksson sa...

Raaaamen!!! :D

Anonym sa...

det sista var ett svårt val? ;)