tisdag 5 augusti 2008

Filmtajm

Min dag har varit mycket intressant. Suttit framför min bästavän/hatobjekt, d v s, min dator och glott på film. Har dock bara hunnit se två filmer än så länge.

Den första blev "Kung Fu Panda". Den går att se, men är inte värd ett biobesök.

Nu har jag äntligen sett "Sweeney Todd" iallafall. Gaah, lika bra som alla andra filmer av Tim Burton, om inte bättre. Johnny Depp is my hero! Dock var min absoluta hatskådis med, Timothy Spall, (spelar bl a Peter Pettigrew i Harry Potter). Nu har han trackat mig med sin hemska nuna i två filmer, ("Förtrollad" och nu den här) oÓ Men hans öde i filmen var inte helt fel.. hehe ^^

Nu ska jag försöka bli sams med min dator, så att mitt lilla film maraton kan fortsätta. Om jag lyckas blir nog "Juno", "Cloverfield" och "I'm Not There", (med Heath Ledger), mina nästa mål.

Även imorn blir det film och Heath Ledger.. Då ska jag, Emma och Ellen(?) gå på "The Dark Knight" på bio :D Verkar vara en riktig kassasuccé, så det ser jag fram emot (Y)

Inga kommentarer: