tisdag 1 september 2009

Stupid fat hobbit

Det blev ingen morgonträning, istället sovmorgon till 10 ^^
Klev upp och satte sig vid datorn, där man hittade min andra hälft.
Vi gjorde som vanligt inget vettigt och vid halv 12 bar det av till skolan.

Först en dokumentär om Rashygien på historian.
VI LEVER I ETT LAND BASERAT PÅ HYCKLERI!
Det var i stort sett svenskar som låg bakom rasbiologin och det var även här det första Institutet för Rasbiologi upprättades. Och jag är tvärsäker på all forskning som gjordes här, en en betydande faktor bakom Nazismen och förintelsen.
"Nej, vi stod inte på Nazisternas sida i kriget!"
Hycklare! oO

Min oerhört långa dag..
*känn sarkasmen*
...slutade iallafall med gympa.
"Idag är det orientering som gäller. Ni kan springa en och en, två och två, och i nödfall, tre och tre!"
Halva klassen gick i en klump, letade upp de tre närmsta kontrollerna och gick sedan tillbaka.
Vi gav vårat allt, blod, svett och tårar.. Ooh jaa XD

Sitter hemma och degar nu. Satte precis upp min morfars hemmagjorda duvskrämmare på balkongen, men tror att de snart kommer vara bortblåsta.
Vi kan iallafall konstatera att alla som tittar upp på mion balkong kommer få sig ett gott skratt -_-'

Ikväll är det första ispasset med IFK. Ska blir kul !
TAGGA TAGGA

Nej, nu ska jag göra något annat..
Tjoflöjt

DAGENS VIDEO:



Inga kommentarer: