måndag 6 september 2010

Jag har ingen vettig rubrik

"I believe the children is our future...unless we stop them now."
- Homer Simpson

"Alla som får rösta är myndiga och Stockholmare är smartare än lantisar, tycker jag."
- Moderatjävel, aka, Anna Kinberg


Meningslösa måndagen är åter här...

Började dagen med engelska, där jag borde ha börjat på mitt tal, OM jag nu hade haft något att skriva om... Jag får jobba på den.
Religion därefter och det pratades vardagsliv inom hinduismen och som vanligt blev det ett par grodor från mig, samt en halvt seriös diskussion. Jag älskar ämnet!!
Lunchen bjöd på korv och mos, vilket...tja...gick att äta. Kaffe och sedan historia, där vi pratade Tjetjenien och Jugoslavien, innan vi fick vår första uppgift; ett mindre fördjupningsarbete om valfritt händelse efter 1989. Jag jobbar på det med...

Tog mig hemåt och hamnade framför datorn. Lagade mat, korv i ugn med mos. It was a success!
Nu sitter jag och kollar tv, Skolfront ska nämligen fråga ut ministrarna.
HEJA VÄNSTERN!

Inte blev det något Tranås heller, men det är sånt som händer...

Okej, varför ser Maud ut som Umbridge? o,O

Iallafall... Fokus på tv-rutan nu så...ja, hejdå eller nåt...


Bara för att aset inte är inloggad på msn...
Heh heh heh :3

Inga kommentarer: