onsdag 22 september 2010

Somebody mixed my medicine...

Okej, först och främst tänker jag inte ens försöka mig på att skriva om valet än, då jag helt enkelt inte kommit över det faktum att Sverige är förlorat på fler än ett sätt... Därför tänker jag istället börja med måndagen, som egentligen är totalt meningslös, då det enda jag gjorde var att åka tåg...yeah...next there's Tuesday:

Träning på morgonen, gick mindre bra. Klassråd därefter, där vår kära klass började diskutera betyg eller liknande...jag satt och lyssnade på musik. Gympa stod sedan på tur och det bjud på en halvseriös basketmatch som jag tror alla förlorade. Lunch och sedan natur, för mina stackars klasskamrater så att säga. Själv tog jag vara på tiden och pluggade religion istället, innan det tillslut var dags för samhäll som spenderades i biblioteket, svärandes över att alla suffragetter är döda. Maria skrämmer mig....

Sedan skulle jag ju egentligen tränat med IFK på kvällen, men jag bestämde mig för att skippa den och plugga istället...vilket innebar att jag satt framför TweetDeck, skrev och lyssnade på min nya drog, The Pretty Reckless, större delen av kvällen... Alltid något antar jag :3


Can't. Stop. Listening. To. This. Song.


Idag då... Började dagen med att försova mig, vilket innebar att jag missade träningen, men faktiskt hann till första lektionen. Genast fick jag veta att religionen var inställd, därmed inget prov, samt att vårt psyk-experiment hade failat på grund av en tjurig vaktmästare... Därmed spenderade vi hela psykologin med att göra ingenting. Lunch och sedan ett låååååångt hål innan samhällen.
Höjdpunkten var när Telenor bestämde sig för att skicka två sms direkt efter varandra, vilket enligt Den Lille, resulterade i en mördarblick från Maria, som i min värld betyder att hon nu hatar mig... Well, the feeling is mutual :3
Resten av lektionen, efter att vi konstaterat att gymnasielever har en förkärlek för SD, (vilket jag finner oerhört roande medan Maria var riktigt upprörd), spenderades framför datorn där jag tillslut bestämde mig för att skriva om Fidel Castro. Mestadels för att jag ville tänja på "måste vara levande idag"-regeln, då han är 84 och halvdöd. HA!

Kom hem...kollade TV...läste lite i Slash...missbrukade Twitter, vilket jag fortfarande gör...pluggade inte.
Därför, sitter jag nu här och ska skriva massor...way to go Vince!!

För att helt byta samtalsämne....
Idag fyller världens ENDA rockgudinna 52 år. Eftersom hon är minst lika cool och inspirerande som Hayley Williams, är hon mer än värd att hyllas på denna patetiska lilla blogg...

Now, give it up for
JOAN JETT!!



Yup, she's just that cool.


Nej, nu ska jag försöka ta tag i min lilla Loggbok, samt kolla igenom engelskan...försöka iallafall...suck...




Inga kommentarer: