lördag 11 september 2010

Kära medmänniskor... TAG ER I AKT!

11 september.... En ourens och katastrofens dag. Dödsdagen av Anna Lindh och en väldans massa andra människor... Födelsedagen av bland anna Moby, Ludacris och Japans Prinsessa...

Sen var det ju en sak till:

Det är också dagen då tant Elsa gjorde sitt första avtryck på jorden. Otur eller en ren katastrof? Tja, det kan tolkas på flera sätt... Idag är det dock denna tant, som gör oss andra sällskap in i ålderdomen. 18 snart 80 är ett kärt uttryck och det säger väl det mesta...

Nu har jag dock nåt ett mindre dilemma:

Ska jag lägga upp en mängd mongo-bilder på min kära Captain, eller ska jag för en gångs skull vara snäll och endast slänga upp en liten video?

Hmm... Nej, jag får väl helt enkelt kompromissa...
EN mongo-bild och EN video.

ENJOY!


And yeah...
HAPPY BIRTHDAY, BALALAIKA!!


I rest my case.

Inga kommentarer: