onsdag 8 september 2010

Say CHEESE!

Tisdagen började med ett ispass som gick totalt åt skogen, samt resulterade i ännu ett smärtsamt blåmärke. Frågan "Vad håller jag egentligen på med?" dök upp under mina vanliga 3 sekunder i rent tvivel, innan nästa boll kom susande förbi mig... Ja, säsongens sämsta ispass, vilket egentligen inte säger så mycket, men iallafall.

Därefter fick alla treor ta del av Folkpartiets patetiska försök till hjärntvättning, då någon töntig politiker tjötade på om ingenting i en hel kvart. Detta resulterade dock i ett par påhopp från ett par av eleverna, påhopp som även vår kära gymnasiechef fick ta del om. Made. My. Day.

Lunchen bestod av någon skum fisk. Kaffe på det och resten av dagen spenderades sedan vid Fikus, då vi hade projektarbete hela eftermiddagen. Totalt meningslös dag som endast resulterade i alldeles för mycket kaffe och skitsnack. Som det ska vara med andra ord!

Kom hem och gick nästan genast och lade mig. Sov i en timme eller två, innan Jossan kom och hämtade mig runt 19. Ispass med IFK. Kanonkul, trots att det gick lite halvdant.


Okej, varför får Anna Anka tv-tid? o,O
BURN THE BITCHES, KILL THE DUCKS!
Host host... Hon lockar verkligen fram mina mörka sidor...


Onsdag nästa... Träning på morgonen. Bengtsson och jag körde intervaller på cykel och jag tror vi båda dog litegrann. Sedan var det då dags för psykologi, eller ja, om vår lärare hade dykt upp vill säga... Lilla Mad kom inte och därför hamnade vi vid Fikus med en kopp kaffe innan matsalen öppnade.

Religion, där vi äntligen började med Buddhismen. That's my cup of tea :3
Samhäll stod för dagens sista lektion, där vår stressade lärare höll på att tappa huvudet över skolvalet, medan jag själv satt och halvsov... Totalt meningslöst.

Gick hem, satt och tjötade med Den Lille i en halvtimme, innan hon begav sig till körskolan, medan jag traskade ner på stan. Handlade lite till höger och vänster, ett kort besök på Lidl, och sedan hem igen. Hamnade framför teven, skulle inte sova, somnade... Nu sitter jag och äter mat framför Biggest Loser, mitt största nöje. Sedan lär det nog bli lite läxa...yay...


JA ÄR BRA TRALALA
(en förbättring om jag får säga det själv)



DAGENS GRODOR:

"Jag vill ha en egen måne."
"Det skulle vara ascoolt."
"Ja, men tänk dig att ha en måne som ständigt roterar runt ditt hvuvud. Gärna gjord av ost..."
"Eller något godare än ost..."
*tystnad*
"Kommer vi seriöst inte på något godare än ost?"
*asgarv och ett flertal dumförklaringar från klasskamraterna*

"Jag har solsken i mitt huvud."



Inga kommentarer: