måndag 13 september 2010

Look at your man, now back at me...

Sedan jag skrev sist har det egentligen inte hänt så mycket...

Torsdagen bjöd på något som jag inte minns...förutom att Jessica, Carro, Den Lille och jag hade en väldigt intressant diskussion om bland annat politik och religion halva historian samt ett bra tag efter att vi slutat. Bäver, är allt jag har att säga om det.


DET HÄR ÄR BRILJANT!!

Fredagen började med ett teoripass med bandygym. Sedan gick jag hem och gjorde ingenting, fram tills det att Borka, Den Lille och Becca, (som behöver ett nytt smeknamn), dök upp. Vi, (läs Becca och Borka), bakade kladdkaka, som vi sedan åt till en kopp kaffe. Vid 12 gick vi till skolan och åt pirog, ett kort möte med Christian om projektarbetet, samt en meningslös svenskalektion. Ett stopp på Hemmakväll och sedan hem för att dö lite på grund av halsen... Tog även igen Naruto, så nu är det bara Bleach kvar...yay...


LIKASÅ HÄR!!


Lördagen spenderades halvdöd i soffan. Har inte mått så dåligt på riktigt länge. Med andra ord, jag gjorde absolut ingenting under hela dagen...

Söndagen var också blaha... Jag tog dock bussen till Anneberg, gick vilse, blev upphämtad av Fidde och hade sedan styrelsemöte med Rosabollen. När Fidde väl skjutsat hem mig till Nässjö, gjorde jag även denna dag ingenting. Skrev ett brev till Bill Sprockett's pappa, kollade på duellen mellan Mona och Reinfeldt, samt Mamma Mia. Det var nog allt...



JAG ÄLSKAR DE HÄR REKLAMERNA XD


Måndag... Jag mår inte bra och har ett flertal gånger under dagen upprepat orden:
Jag vill dö...
Men icke då, istället har jag vandrat runt i skolan inställd på zombie mode och helt enkelt gjort det bästa av situationen, vilket var att yra meningslösa saker samt vara allmänt ointresserad. Det gamla vanliga med andra ord...

Nu ska jag nog ta och fokusera på svenskan, som ska vara klar till i morgon och efter det ska jag nog läsa lite. Då det heller inte blir något Tranås, ska det ikväll tittas på VMA, då Sverige inte visade den live i natt. Dåligt Sverige!!

Tack och hej!

2 kommentarer:

Frida med Fluffet (endast för din skull) sa...

Den sändes faktiskt inte live överhuvudtaget i år, så det så ;)

Vince sa...

Det måste den väl ha gjort!? Åtminstone i LA eller vart fan de nu höll den?