söndag 26 september 2010

Nice insult, Hannah Montana....

Torsdag. Dagen då slumpen överträffade sig själv.

Exempel 1: Under samhällslektionen berättar jag för Den Lille om "kassalådan"... Bland det första Captain säger när jag loggar in på msn är just ordet "kassalådan".

Exempel 2: Jag kallar Den Lille för lånehaj och berättar om Family Guy avsnittet där Stewie misshandlar Brian då han inte betalat en skuld... På kvällen visas just det avsnittet av Family Guy.

Exempel 3: För första gången sedan jag hoppade av naturen, bestämmer jag mig för att följa med till klassrummet innan jag går hem... Det visar sig att Syon är där för att prata med klassen.

Slump eller ödet? Ingen aning, men lite för creepy för min del...

Annars hände inget mer värt att nämna... En halv-seriös engelsklektion och filmtittande på historian. Givande dag...eller inte...


Fredag. Träning på morgonen, innebandy och Hasse-övningar. Kanonkul!
Fick besök av Den Lille och Borka. Borka försvann, Den Lille och jag kollade TV. Gick senare till skolan, åt mat, fikade, hade svenska i halvtimmen. Fick reda på att vi ska ta studenten den 18e juni...dödshotade gymnasiechefen och började planera treornas uppror. Idiot...
Gick hem, ringde mamma, var på gränsen till tårar...lyssnade på arg musik, gick och handlade, lugnade ner mig. Kollade klart på säsong 4 av L Word, gick och lade mig...


Lördag. Vaknade strax innan 14. Halvglodde på Camp Rock i brist på annat. Höll på att dö av rastlöshet, lyckades få med Borka och Den Lille på pizzaplaner. Träffade de båda strax innan 19, pizza på Jamaica och sedan Hemmakväll. Borka tog tåget hem, Den Lille och jag hamnade i min soffa. Såg Jennifer's Body för tredje gången och The Runaways för den femte gången...insåg att jag ALDRIG kommer tröttna på någon av dem.

Sitter nu här och har ont i huvudet, samt överväger om det är dags att sova...antagligen inte. Ska nog sysselsätta mig ett tag till.


1 kommentar:

Frida sa...

The Runaways och Jennifer's Body kommer aldrig att bli uttjatade! Bästa filmerna någonsin!!
Fan jag måste se dem snart igen, jag som bara har sett Jennifer's Body 3 eller 4 gånger och The Runaways 3 gånger :O

Wiiiiiiooooooooo