torsdag 22 januari 2009

Bandy

DAGENS FRÅGA:
Om du spenderar dagen med att göra ingenting, hur vet du då när du är klar?

Bandyn igår, spännande och superkul :D Käkade dessutom lyxmat på en kanonmysig pastarestaurang (Y) Otroligt sugen på att dra hem i helgen och kolla finalen, men det blir nog till att stanna och kolla på IFK på lördag och spela själv på söndag.

Kom hem halv 3 inatt, skolan började 8.15. Har varit lite lagom pigg hela dagen oO Jobbigaste dagen i skolan dessutom. På engelskan gjorde vi det sista nationella, det gick inte alls bra. På datakunskapen fick vi idag lov att faktiskt starta datorerna *SPONTAN* Samhäll, där det blev diskussion om internet granskning. Sista lektionen var matte, och det var en ren plåga. Hela dagen har varit fel. Mest för att min iPod dog igår, och jag hann inte ladda den. Palla en dag utan musik!

Två träningar nu. Med F-15 gick det väl sisådär, stod mest och frös. Med A-laget sen gick det redigt bra. Efter träningen fick man höra från både Pillan och Stefan att det såg bra ut och att man är ser vältränad :D Värmde gött kan jag säga! Att jag inte kom med i VM, var nog bara bra. Har aldrig varit mer taggad för bandy (Y)

Imorn blir det morgonträning med bandygym. Sedan 3 lektioner, och helg :D Ska passa på att vila upp mig rejält i helgen.


Ett år sedan
Keep Resting In Peace
Heath Ledger

Inga kommentarer: