torsdag 29 januari 2009

Penis llama

Hemma ännu en dag, och det var nog tur det. Blir varm så fort jag gör något, så man kanske har lite feber ändå.

Sitter för tillfället och lyssnar på soundtracket till Freaky Friday samtidigt som jag kastar en bandyboll mellan händerna och asgarvar åt min alldeles egna Penis llama i trä, som jag fick av Ellen och nu har färglagt x) Gaaah, han är klockren (Y)

Funderar på att ta upp kampen med boken "I taket lyser stjärnorna" som vi ska ha läst ut till på fredag nästa vecka. Den är sådär. Satt och sträckläste den igår, men endast för att jag vill veta hur den ska sluta. Men den är inte alltför pjåkig (Y)

Nej, nu ska jag nog fortsätta kasta bandyboll en stund och hoppas på att man känner sig piggare om ca 2.5 timmar, så man kan hänga med upp till Vallen och kolla träningar. Men får väl se (Y)

Hejs