söndag 18 januari 2009

Underbart!

Första vinsten för tjejerna idag, 6-2 =D Så jävla gött! Verkligen välförtjänt! Sen att Mattan gjorde 5 av målen, och Malin 1, det är en annan 5a x) Men det blev vinst iallafall, och det känns otroligt skönt. Var också med på ett av Mattans mål, genom en assist. Bra att man lyckades med något av utkasten iallafall ;)

Annars har det inte hänt så mycket idag. Har legat i sängen och beklagat mig över min rygg samt sovit någon timme. När halva andra halvlek hade gått, hade jag så ont att jag ville lägga mig ner och dö, det är väl i princip det jag gjort sedan jag kom hem också.. Men den känns lite bättre nu, alltid något (Y)

Har också hunnit tagit han om vårat berg av disk, känner mig ganska duktig ;) Nu ska jag nog snart ta och laga lite mat, för att sedan plugga och städa lite. Vilken kväll oO Aja, gött att få ta det lugnt då och då.

Ännu en gång,
HURRA HURRA HURRA HURRA för vinsten =D

Inga kommentarer: