söndag 4 januari 2009

Kortfattat bestod lägret av två träningspass och två internmatcher för oss i F-17. Träningarna gick rätt bra, matchen jag stod däremot, (mot F-16 Syd), var ganska händelselös för min del. Vi vann med 7-0, och jag fick ca 2 skott på mig. Match nummer två mot F-16 Nord, vanns med 4-1, men det hade kunnat blivit mer, om vi inte varit tvungna att avbryta p g a tidiga tåg. Allt som allt kändes det helt okej. Får veta om man gått vidare i mitten av januari, så det är bara att hålla tummarna (Y)

Idag började jag dagen med träning. Kul att få träna med VSK då och då :) Efter träningen hade jag världens huvudvärk, så låg i princip och sov, lite till och från, mellan 12 och 17. Att man hade huvudvärk för andra dagen i rad, gjorde inte det hela så mycket bättre. Hann även med att äta pizza och kolla på "Absolutely Fabulous". Tillslut lyckades jag piggna till, (kan varit p g a alvedonen som jag tidigare vägrat ta), och vid 18 gick vi hem till Karlssons.

Hos Karlssons käkades det mat. Sedan blev det blodigt allvar, när vi började lira bowling på Nintendo Wii. Massor med kul (Y) När klockan var ungefär 22, tyckte vi att det var dags att dra till pulkabacken. Så Sussie, Johan, Daniel, Mamma, Lenny, Pappa och jag tog med oss pulkor, bobbar, vaxduk m.m, och traskade bort till pulkabacken. Där blev det åka av, upp och ner för backen. Kul var det ;D Tillbaka till Karlssons efter det, och då blev det till att lira Guitar Hero: World Tour.

Så efter en mycket rolig kväll begav vi oss hemåt. Nu är det läggdags, ska upp i någorlunda tid imorn för att ta mig till Rocklunda och kolla på mitt f.d lag när det möter Östersund. Ska bli kul att se :)

Nej, nattinatti!

Inga kommentarer: