onsdag 14 januari 2009

Gött :D

Mycket Väl Godkänt.. Det fick jag i min första avslutade kurs på gymnasiet. Snacka om att jag var i chock när jag fick vet det. Dock synd att det bara var bild det gällde x) haha.. Men det är alltid nåt :D

Fick även tillbaka våra uppsatser om Tuesdays With Morrie, och ännu ett MVG att lägga till meritlistan (Y) GÖTT! Engelskan är ändå det man har naturligt lätt för ;)

Började iallafall dagen med träning. Skönt att få ha ett riktigt ispass med folket på bandygym igen :) Även om det gick lite knackigt.. Men det är sånt som händer! Efter träningen var det då engelska. Vi fick göra ett gammalt nationellt prov i hörförståelse. Tror det gick ganska bra.

Därefter hade vi en timmes lunch, sedan historia, där vi har börjat med revolutionerna. Efter historian har vi nu, enligt det nya schemat, ett 55 minuters långt hål. HURRA! Håltimmar suger! Sista lektionen var geografi, och vid tre var skoldagen över.

Kom hem, drack lite te med Malin. Haha, vad det lät gammalmodigt x) Iallafall.. Hann sova en stund också, och blev därmed av med huvudvärken som dök upp efter lunch någon gång. Har vi precis käkat, lax och potatis.. Mums! Tror faktiskt jag ska ta mig en lång promenad :)

Hade Gött!

Inga kommentarer: