onsdag 22 april 2009

Bandygym - bodypump i en timme, riktigt, riktigt kul och jobbigt.. SUGOI ^^
Engelska - eller ja, vi hade klassråd och pratade om skolan -_-' booooring
Lunch - minns inte T_T
Historia - pratade Kubakrisen och Koreakriget
Håltimme - gick hem för att sova i en halvtimme, satt och pratade med Ellen istället ^^
Geografi - läste artiklar i grupper, men Anton, Julia och jag satt mest och pratade gamla dataspel ^^

Satt vid datorn en stund när jag kom hem. Sedan blev det sängen för att sova i 1.5 timme. Kastade i mig mat, och cyklade till Bowlinghallen där vi hade upptaktsmöte med laget. Där pratades det om allt möjligt (Y) Sedan var det dags för ett hårt innebandypass. På liv eller död vill säga ^^
Massor med skoj ;D

Nu sitter jag och trögar. Borde plugga lite spanska inför muntliga nationella imorn, men jag pallar inte T_T
Ska nog kolla den nya serien jag hittade idag ^^ Riktigt sjuk oO
Tänk er SAW filmerna tillsammans med HOSTEL, fast tecknat.....
S-J-U-K-T-!
Men nu är man så illa tvungen att kolla ^^

Inga kommentarer: