onsdag 1 april 2009

Mot oändligheten och vidare!

Onsdag idag då..

Bandygym - löpning 5 km i kombination med bristande löpträning under säsongen och astman, gjorde det extra tungt. Lagom stel i benen (Y) Men jag kommer igen!
Engelska - skrev på våra sagor samt fick välja novell, denna gången blev det en "rysare" för min del. Har även blivit dags för muntliga nationella. Både Aksel och jag ville få det gjort, så imorn smäller det (Y)
Lunch - hann sitta ute och njuta i solen, underbart
Historia - mer nazism, mer Hitler, mer Tyskland, mer utrotning.. Måste ändå säga att det är oerhört intressant, trots att man redan hört allt för inte så länge sedan
Håltimme - satt ännu en gång ute och njöt i solen
Geografi - gjorde det sista på arbetet, eller, jag som var klar satt och gjorde ingenting

Huvudvärk och trött kom man sedan hem. Blev till att sova i ca en timme. Vid 18 var det avslutning med F-15 i bowlinghallen. Mitt lag kom sist, samt låg 1.5 serie efter de andra x) Vi hade även döpt oss till "WEARETHECHAMPIONS" -_- Blev iallafall tacos, godis och en väldans massa skratt uppe på det.

Vid halv nio cyklade Lina och jag hemåt. Fastnade i samlingssalen där man hittade Marika och Malin.

Nu är det full fart som gäller...

* duscha
* gå ner till Anton och kolla powerpoint
* plugga in två A4 papper så att jag kan dom utantill till imorn oO
* ta fram grejer och packa till hemresan
* spanskaläxa, (lägsta prioritet skulle man kunna säga)

Japapan musiken räddar mig för tillfället!

Måste även nämna att min idiotiska vän lyckades lura mig idag T_T
Nothing can stop the power of the emo!
I will have my revenge oO

PÖSS

2 kommentarer:

elleneriksson sa...

Bwahahahahha!! x) BAKA JANAI!! Omai wa hontou ni bakamono da na!

Vince sa...

JANAI! JANAI! JANAI! T_T