måndag 27 april 2009

Here's a tricky one for you ^^
Which Sonozaki twin is Ellen and which twin is Jojo?

Sonozaki Mion:
She acts like a tomboy, and calls herself oji-san (meaning old man), but has a hidden girlish side.

or


Sonozaki Shion:
With a different demonic sadistic personality she manifested in her grief, drove her to mass murder.

Och om det inte var tillräckligt med ledtrådar, kommer här en bild ^^
(Shion är den våldsamma)

Svaret kommer imorgon ^^

Dagen idag då...

Samhäll - mer politik
Geografi - mer klimat
Lunch - skinksås med sönderkokt broccoli
Svenska - såg en oerhört tråkig film om sagor, samt läste igenom häftet till A-kursprovet
Matte - mer siffror
Bandygym - fotboll

Satt kvar ett tag i solen efter träningen med Malin och Lina. Tummen upp för vädret (Y) Känner mig ritkigt sugen på sommarlov. Alla nedräkningar som suttit uppe sedan efter jul, lakanen som börjar komma upp med alla klassers studentresor... Jag vill ha SOMMAR -_-'
Satt och kollade på bilder på Västerås idag. Kom och tänka på när Ellen, Emma och jag satt på Lillåudden, pratade engelska och åt godis.. Underbart härligt!
SOMMAR NU TACK!

Funderar på att sticka ut och springa ett eller två varv runt sjön. Sitter fortfarande i träningskläderna, så det kanske är lika bra ^^ Jo, jag ska nog göra det!

Sedan blir det nog till att följa upp HIGURASHI ^^
ME LIKE BIG TIME!



DAGENS HÖJDPUNKT ^^



7 kommentarer:

elleneriksson sa...

That is a very tricky question!! x) hmm... ^^)

elleneriksson sa...

Det var riktigt kul att sitta på Lillåudden!! Måste göras om!

elleneriksson sa...

Jag vill inte vara din lärljunge... -_-' T_T

Vince sa...

du kunde inte skrivit allt det i samma kommentar? T_T

elleneriksson sa...

Jag kom på allt efter varje kommentar.... -_-'

Vince sa...

Hohohohoho Hoho

That's my twin all right ^^

BAKA
*gör en usagi*
x)

elleneriksson sa...

Baka janai!!

Bhleeee!
* gör en Rei*

x)