måndag 20 april 2009

STUDIEDAG, VI GILLAR'T (Y)

Hela kvällen igår spenderades i paint. Jag och Ellen hade nämligen tråkigt, så vi bestämde oss för att skriva varsin rolig mening, för att sedan rita den i paint. Ellen blev klar väldigt fort, själv är jag fortfarande inte klar T_T Så det är paint som gäller även idag (Y) Men har bara en kvar nu, sedan är det klart!

Har även hunnit med att gymma en halvtimme med Malin idag också. Så jag har iallafall gjort något vettigt. Nu funderar jag på om jag ska duscha innan jag ritar Chikane, eller om jag ska rita först så Ellen slipper bryta ihop när hon kommer hem ^^
Nej, äta mackor och sedan duschen. Chikane får vänta x)


2 kommentarer:

elleneriksson sa...

Baka da na! -_-'

Mirr mästerverk är klart sedan länge, jag fattar inte att du är så seg oO baka baka baka baka!!

x)

Vince sa...

P-E-R-F-E-K-T-I-O-N-I-S-T ^^