onsdag 29 april 2009

Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Write it, cut it, paste it, save it,
Load it, check it, quick - rewrite it,
Plug it, play it, burn it, rip it,
Drag and drop it, zip - unzip it,
Lock it, fill it, call it, find it,
View it, code it, jam - unlock it,
Surf it, scroll it, pause it, click it,
Cross it, crack it, switch - update it,
Name it, rate it, tune it, print it,
Scan it, send it, fax - rename it,
Touch it, bring it, Pay it, watch it,
Turn it, leave it, start - format it.

I brist på annat ^^

En geting flög just in i mitt rum...den är nog ute efter mig...den vet att jag inte dödar levande ting och tänker därför äta upp mig...han försvann...troligen ska han hämta sina vänner...

Okej... Jag gillar helt enkelt inte getingar T_T

Bortsett från det, så har dagen varit underbar. Gick till skolan i t-shirt och det är nästa så att det varit lite för varmt ute ^^
JAG ÄLSKAR SOMMAR!


Bandygym - boxning.. massor med skoj :D Allt går så mycket lättare när det är roligt (Y)
Engelska - redovisade boken
Lunch - soppa -_-'
Historia - film om Vietnamkriget och kriget i Afghanistan
Håltimme - gick hem och tvättade ^^
Geografi - kollade in olika miljömärken och varor... TRÅÅÅÅÅÅK! Oerhört lättad över att jag aldrig mer kommer läsa geografi efter A-kursen ^^

Sedan bar det av hem en snabbis, innan jag än en gång gick tillbaka till skolan. Utvecklingssamtal... Samma saker som alltid, och nu är jag hemma igen ^^ Lite putt för att jag inte får ha Julio i spanska nästa år, eller Louise i engelska... Ska ha min nya klassföreståndare istället T_T

But I don't wanna...
I wanna...zzzzz....
^^

Funderar på att ta sig en lite powernap så man är pigg till ikväll ^^
INNEBANDY :D

Annars är det inte så mycket på gång. Ska packa ihop lite saker till imorn då det bär av till Västerås. Kanske ska göra spanskaläxan för en gångs skull också ^^ -_-'
Ska nog kolla klart på Higurashi också.. Bara 5 episoder kvar nu ^^
Shion, you're creepy, go away! oO

Jag kan höra getingen igen...han sitter säkert och iakttar mig...elaka jävel...

Getings und bajs
Jag älskar synthare ^^

2 kommentarer:

elleneriksson sa...

I wont go away. I will fall down on a concrete road and smack my head open.. right..

Getings und bajs, getings und bajs, getings und bajs.
getgetgetings und bajs.
I love it!

Vince sa...

Gör att citera Comic-book guy:

Worst death ever ^^

Und bajs. Und bajs ^^