onsdag 15 april 2009

Det är kallt att gå barfota på vintern

Bandygym - vi körde Bodypump, det vill säga, olika övningar med skivstång, vikter och stepbräda. Oerhört jobbigt, men samtidigt väldigt kul :)
Engelska - fortsatte att skriva på min saga -_-
Lunch - cornflakesfisk, inte illa (Y)
Historia - pratade på om Andra Världskriget
Håltimme - kollade på fotbollstjejernas semifinal i skol-sm, tyvärr blev det förlust
Geografi - gjorde olika klimattest

Kom hem och la mig i sängen. Somnade nästan direkt. Sov i ca 1.5 timme, innan jag tog tag i mitt liv och lagade lite mat.

Kvällen har spenderats med IFK. Första innebandypasset. Fy fan vad kul det var :D Jag är mörbultad, blå och helt slut, men det är så värt det. Innebandy är faktiskt riktigt kul, dock beroende på vilka man spelar med (Y) Med IFK blir det iallafall på liv och död, precis som det ska vara ;) Fick även höra att man fått ett par uppmuntrande ord från tränaren. Göttans värre!

Nej, nu ska jag ta och stretcha lite innan duschen. Sedan blir det till att plugga spanska till nationella imorn T_T
IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG
Ja, ni förstår vart jag vill komma -_-'

Även Coopertest imorn med bandygym. Får se hur det ska gå oO

Inga kommentarer: