torsdag 9 april 2009

I brist på annat, tänker jag skriva ännu ett inlägg och beklaga mig.


Har fått pikar av Lisa hela kvällen, bland annat om att jag ska passa mig för att ta in P4 på lektionerna, samt akta mig för magneter.
Vi gillar Lisa (Y)


För tillfället försöker Ellen övertala mig om att vi ska till Spanien, eller nåt åt det hållet iallafall.. HELL NO!
Vi hatar spanska och allt som har med det språket att göra oO
Minus spanska filmer vill säga ^^


Jag åt nudlar idag.
Dom fastnade i min skena.
Jag hatar min skena.
Jag kan inte prata som en normal människa.
Jag kan inte tugga som en normal människa.
Jag vill inte ha en skena.
DET SUGER!


Ellen klagar på min musiksmak.
Look who's talking oO


Jag dyrkar Beelzenef ^^

9 kommentarer:

elleneriksson sa...

Vi ska jorden runt BAKA!
Jag klagar inte!! Jag klagade över en låt :O Och nu klagar du över min musiksmak! HYCKLARE! x)

Jag dyrkar också Beelzenef! Vi skapar en religion, nu!

Lisa ;) sa...

hahhaha ;D men sicken tur att du fortfarande gillar mig! :D

Vince sa...

Se där, tittade du förbi ;)
Såklart jag gör det ;D (Y)

Och Ellen... ANNOYING oO

Klart vi ska skapa religion x)

Lisa sa...

jajemän :D vart inne på din blogg förut och så tänkte jag ta mig ett besök här igen. och wips! så var jag omnämnd. ganska coolt ;P

Vince sa...

ganska coolt, men även lite läskigt ;P haha
men det var ju duktigt av dig att tajma in det ;D

Tajming-kungen sa...

jag är nog bäst i världen på att tajma helt enkelt! Lisa-världsbäst på tajming! ;D låter kanon

Vince sa...

Ooh jaa, det blir Guiness Rekordbok nästa (Y) ;D
Lisa, världsrekordhållare i tajming :P

Lisa, världsrekordhållare i tajming sa...

haha det blir nog så! :D men hur går det med rälsen då? inga olyckor än så länge? läspandet?

Vince sa...

naah, rälsen kommer inte förrän i maj.. så inga olyckor :P just nu har jag bara en skena i gommen oO

och jag läspar fortfarande =|