fredag 17 april 2009

Min tröja har en fläck på knät!

Bandygym - styrka med skivstång, om vi fortsätter i det här tempot, kanske man kan nå sitt mål i sommar ;D
Historia - kalla kriget, inte så intressant egentligen. Skulle också skriva en dikt om första och andra världskriget, mellankrigstiden och förintelsen.. Jag suger på att skriva dikter T_T
Lunch - ris, gryn, gröt, bittermandel, kärlek och en liten bit av Polen... Ja ni förstår, vi fick risgrynsgröt i april T_T
Matte - värdetabeller och grafer
Svenska - gjorde egentligen ingenting.. Fick reda på betyget på debatten, MVG, boojaah (Y) Kanske skulle ta och satsa lite extra på svenskan, skulle vara gött att gå ut med ett MVG ;D

Sommar och sol och vi har kort tajt kjol..
Eller, det är ju inte riktigt sommar, och jag har inte på mig kjol -_-
Men ni förstår poängen (Y)
LOVELY!

På dagens lista står bland annat städning och fortsatt rensning av datorn. Ska även försöka läsa ut lite böcker -_-'
En i svenskan, en i engelskan samt två jag läser frivilligt..
Heja mig (Y)

Inga kommentarer: