lördag 25 april 2009

"Excuse me everyone, I have a brief announcement to make.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil and the governemnt is lying about 9/11.
Thank you for your time and good night!
"

Var ute och sprang tidigare idag, det blev en runda på hela 25 minuter ^^ Varmt och svettigt må jag säga, men vi klagar inte!

Har sedan dess inte gjort mycket. Suttit och läst om olika konspirationsteorier ^^

Månlandningen var fake!
Regeringen ljuger om 9/11!
Area 51 undanhåller alldeles för mycket!
Dessutom är det CIA som verkar ligga bakom det mesta!


Precis som Ellen uttryckte det:
It's a conspiracy! No doubt about it!

9 kommentarer:

elleneriksson sa...

Jag älskar den serien! Den äger! Vad hette den igen?

Jag håller med dig! CIA är väldigt sneaky, de verkar vara inblandade i allt stort som händer. Regeringen ljuger garanterat om WTC! Area 51 vet jag inget om och jag vet heller inte konspirationsteorin bakom det, men det blir något att ta reda på!

Conspiracy!
Du och jag mot USA, Gilligan!

Vince sa...

The Boondocks ^^

Det sägs att Area 51 undanhåller bevis för liv i rymden, samt att de faktiskt har aliens eller liknande på deras bas ^^ Skulle kunna vara sant!

OOH JAA! USA AND CIA, WE ARE GONNA TAKE YOU DOWN ^^

elleneriksson sa...

Låter intressant. Men jag har hört om något sånt, att de har bevit för liv i rymden där och dylikt.

USA AND CIA, WE'RE HERE AND OUR JOBS IS TO BREAK YOU.

Lisa - tha king! :D sa...

alla dem där fallen är väldigt intressanta tycker jag! :D speciellt 9/11!!

Vince sa...

Du kan hänga på när vi ska störta regeringen och CIA x)

Självklart måste vi infiltrera Area 51 också.. Vi måste bara hitta det först T_T Men när vi väl gjort det, kan inget stoppa oss ^^

Nu är kungen här igen! sa...

jag är absolut på! :D sanningen ska fram!!

Vince sa...

NO DOUBT ABOUT IT ;D haha

elleneriksson sa...

Det kommer inte vara någon big deal att hitta Area 51 iaf inte med min högintellektuella hjärna!!! Bwahahaahhaa! x) Don't fear the rapist! x)Såklart så är det ju jag, Dr. Evil som kommer ligga bakom denna genialiska plan som jag ska utarbeta med mina galna ryssar. VENGENCE!!!! Mohahhaha!!!

Vince sa...

BAAAAAAAAAKA ^^

jag lovar att ryssarna är lika inblandade dom oO ^^