tisdag 14 april 2009

Ooh jaa, life is great!

Tillbaka till skolan idag då (Y)

Gympa - vi började med konditionstema. Det blev tester, men vi bandyelever fick inte ta i då vi ska springa Cooper på torsdag. Så det blev Step Up i 6 minuter med pulsmätare. Usch vad jag är otränad T_T
Data - vi gjorde presentationer i PowerPoint
Spanska - vi fick plugga till nationella. Jag och Lina beslutade oss för att göra det muntliga nästa vecka (Y) Synd att man inte kan prata ordentligt bara oO

Kom hem, och har sedan dess suttit och sorterat musik.. Det är ett jävla jobba ska jag säga -_- Och än så länge har jag inte ens hunnit bli klar med en mapp.. Dock är det 1001 låtar i just den mappen, så jaa...

Får se om man tar en promenad senare. Måste iallafall skriva klart min saga idag (Y)

Inga kommentarer: