söndag 26 april 2009

El Cazador de la Bruja är nästintill avklarad! Upptäckte att jag lyckats missa ett avsnitt T_T Men om man bortser från det har jag sett alla ^^ Kan påpeka att det här var första serien som hade ett bra slut :D Ett STORT plus!

Slutsatsen är att serien är underbar och oerhört bra. Den är värd att se, GILLIGAN ^^
KÄRLEK TILL DEN!

En mycket bra låt hittar ni dessutom HÄR

Annars så typ spöregnar det här T_T Nu börjar det märkas att man bor i Nässjö igen -_-' Det har varit sol hela dagen, men inte nu längre.... SKITLIV!

Nej, ska ta och titta på episod 20 och dricka min tredje kopp kaffe nu, sedan är det dags att följa upp den "sjuka" serien ^^

PÖSS

2 kommentarer:

elleneriksson sa...

Maybe I'll give it a shot. x)

Vi har sol här, bwahahahah!

Du dricker för mycket kaffe! -_-'

Vince sa...

Det tycker jag :D
Jag menar, hur ofta är det man stöter på en anime med ett bra slut? x) T_T

det har slutat regna, så vi har sol igen vi med ^^

Inte alls x)