torsdag 23 april 2009

Spanska - jag och Lina hade vårat muntliga. Vi satt mest och skrattade, men det blev iallafall ett G (Y)
Engelska - läste nästan ut min bok
Data - prov i PowerPoint
Lunch - köttgryta
Samhäll - började prata politik. Jag satt mest och ritade Reinfeldt och skrev kommentarer ^^
Matte - ingen aning oO
Bandygym - innebandy och lite styrka

Nu sitter jag här och trögar. Vaknade nyss efter 1.5 timmes middagslur. Heliga Buddha vad det är skönt att sova på dagen (Y) Har också hunnit laga mat och äta, så nu är man mätt och belåten.

Tror jag ska ta och nörda lite ^^
Nu har jag ju hela två serier som jag är inne i T_T Ska nog ta och läsa ut engelska boken och kanske börja med "På västfronten intet nytt" till svenskan. Synd att man redan läst den bara T_T

Nej... So long suckers ^^

Inga kommentarer: