tisdag 10 juni 2008

10 juni: Vissa är bättre än andra...

...d v s 9A på Gidde ;D Hade Gidde superstars idag, vi sopade mattan med de andra klasserna ;) Lite smågrenar och dragkamp, där vi med våran sköna taktik visade var skåpet skulle stå (Y) 9A är bra tralala <3 Som pris fick vi iallafall massor med godis, som lär käkas imorn eller på torsdag :)

Drog ner på stan sen, skulle träffa syster och spendera lite tid med henne. Vi traskade runt och avslutade med en fika på Munk o Muffin :) Införskaffade 2 linnen, en t -shirt, ett par shorts, ett par skor och boken "Uppdraget", (för att ha något att göra i sommar), och jag har fortfarande pengar kvar. Nu har jag överträffat mig själv (A) ;) När man sen cyklar hem hamnar man såklart i en hagelstorm oÓ Höll på att blåsa omkull samt att jag såg ut som en dränkt råtta, (elr mullvad), när jag kom hem.. Typiskt Sverige väder :/

Nu är jag iallafall torr, för er som bryr sig :P Hade tänkt köra igenom mitt träningsschema från Nässjö om en stund.. Känner att det börjar bli dags att komma igång med det nu (A) Annars har jag inget speciellt för mig.. Lär väl bli lite tv-tittande då det är "Gossip Girl" och "I huvudet på Gynning" ikväll :) Soffpotatis, jagvisst ;D

Inga kommentarer: