måndag 30 juni 2008

30 juni: Regn

JAG HATAR SVERIGEVÄDER! oÓ

Iallafall.. Dagen gick ganska fort. Har typ suttit och ritat hela dagen. Sen när jag skulle hem, började det såklart regna. Så i spöregn cyklade jag hemåt, men stannade hos mamma då det började åska och blixtra. Passade på att fortsätta hemfärden när det slutade,så kom hem för ca 40 min sen. Har sedan dess pratat med Rebecca i telefon i en halvtimme. Hon tyckte sitt sällskap var tråkigt, så jag fick rädda henne xD haha..

Nu ska jag iallafall snart hem till faster. Tror inte jag träffat henne sen i höstas nån gång. Så vi ska väl käka där med henne och David, passa på att gosa med hundarna oxå ;) haha..

Lär inte bli någon joggintur idag iallafall :( Inte så sugen på att ge mig ut senare ikväll ensam i ett mörkt spår =P (A)

Inga kommentarer: