onsdag 11 juni 2008

11 juni: "Minneslapp"

Ville bara skriva ner ett par rader om träningen idag, för min egen skull..

Härligt, roligt, underbart och trevligt :D För det första var vi hela 7 personer nere, rekord då vi brukar vara 3-4 :D Sen gick precis allt bra.. Det var lite trögt i början av 2.5an, men sen flöt det på. Astman var på min sida och tempot var riktigt högt. I "hästbacken" sen, sprang jag alla 5 rundor, trots att jag fick syrebrist efter varje.. Men det var det värt. Jag har märkt de senaste veckorna att jag kan pusha mig själv ganska rejält, om jag bara vill! Styrkan gick väldigt snabbt för min del, inte alls så jobbigt som det brukar vara :S :D

Så för att sammanfatta:
Jag känner att jag har blivit starkare, snabbare och fått bra mycket bättre kondis än för 6 månader sen, och det känns underbart. Jag har även fått fram rätt "psyke", vilket gör att jag som sagt, kan pusha min kropp till max de flesta träningarna.. När det gäller astman, går det fortfarande upp och ner. Men jag kör tills jag stupar, för inte faan ska jag låta en "sjukdom" stoppa mig från att göra det jag älskar!

Så, det var det.. Nu har jag det här nedskrivet för framtida bruk, d v s när det börjar gå trögt igen ;D

Inga kommentarer: