torsdag 26 juni 2008

26 juni

Hemskt tråkig dag idag. Suttit utomhus i solen precis hela dagen, pratat med de andra fröknarna och tittat när ungarna spelat fotboll. Min små kompisar har gått på semester, så har fått stå ut med Elina hela dagen.. Den ungen blir bara mer och mer uppkäftig och dryg för var dag :S oÓ

När jag cyklade hem, hade jag så otroligt ont i huvudet, så jag orkade inte ens gapa på två killar som cyklade förbi med varsin vattenpistol och verkade tycka att jag såg törstig ut. Menmen.. Huvudvärken har inte försvunnit än, trots två koppar kaffe och en ipren. Om den inte går över, får jag se om det blir något bandygrejs för mig ikväll :( Aja, får väl hålla tummarna (Y) Det är ju iallafall 45 minuter kvar innan det är dags oO

Ska sen hem till pappa ikväll.. Har inte varit där på ett tag nu, p g a jobbet. Men får väl offra mig och cykla den där extra biten imorn då, för pappas skull =P

Inga kommentarer: