söndag 22 juni 2008

22 juni: Hemresa

Vaknade vid 11. Började dagen med frukost. Sa hejdå till min farbror, som skulle iväg på något fotojobb. Får hålla tummarna att han kommer till Helsingborg i sommar :D Strax efter 1, skjutsade Mohammed oss till Karlskrona, där vi skulle träffa mamma. Sa hejdå till honom och farmor, och sen bara det av uppåt i landet. Resan tog väl ca 5-6 timmar.. Hatar att sitta i en bil så länge. Hade iallafall en bra bok och en nyladdad iPod, så jag lever än ;)

Hemma nu.. Sitter vid MIN dator :D Snälla Lenny fixade den, så nu funkar allt iallafall som det ska. Saknar nya internet och msn bara, men har inte så mycket minne tyvärr :( Men pappa skulle fixa någon bärbar hårddisk sen, klarar mig väl tills dess ;)

Jobb imorn.. Har ingen aning om var jag ska vara, eller när jag börjar :S Men får chansa på att det är samma tider som förra veckan, och hoppas på att jag hittar rätt. Känner mig inte speciellt sugen på att jobba i två veckor till :( Men kanske kan köpa mig en kamera och en ny mobil för pengarna, så det är väl värt det.

Inga kommentarer: