lördag 7 juni 2008

7 juni: Feeling hot hot hot

Första inlägget från nya datorn, som jag för tillfället hatar. Efter att ha försökt installera nya explorer och live messenger i ett antal timmar igår, lyckades jag äntligen. Så jag kände att det här kan nog funka ändå. Men så idag när man startar upp den, 8 mb minne kvar på ena hårddisken, tjoho.. Nu måste vi skaffa en bärbar hårddisk, annars går jag under. Att inte kunna lägga in musik och installera iTunes, det finns inte på världskartan, som vår lärare brukar säga =P Kan ju inte gå 3 år och bara byta musik på iPoden, de gånger man åker hemma, det funkar inte..

Så vad händer idag då? Tror jag ska rymma till Nordpolen, fixar inte värme oO Det ska inte vara så här varmt i Sverige redan i juni, det är FEL! Ska väl inte klaga, det regnar ju iallafall inte.. Men just nu, sittandes i våran bastu till lägenhet, känns det som att lite regn inte skulle sitta fel. Nu börjar jag ångra att jag inte följde med till Nusnäs, då hade jag kunnat bada dygnet runt om jag kände för det.. Mig själv i ett nötskal (Y)

Aja, får väl göra det bästa av situationen.. Sitta hemma med fläkten i nyllet och vänta på bättre tider.. Slänga iväg ett grattis till de i Nässjö som tar studenten idag, på en lördag :O Men det funkar väl det med. Antagligen för att många av eleverna inte bor där, och då tar man det på en lördag för att föräldrar m.m ska kunna ta sig dit. Tänk vad smart man är ibland (A)

PS.
Drömmer väldigt skumma drömmar för tillfället :S Kanske beror på värmen, jag vet inte.. Men alla handlar i princip om samma sak. Det börjar bli lite irriterande oÓ
Aja, ville bara tala om det =P

DS.

Inga kommentarer: