söndag 15 juni 2008

15 juni: Söndag

Vaknade upp hos Ellen "imorse", efter en natt med orolig sömn. Hade svårt att sova då jag låg och tänkte för mycket.. Iallfall så käkade jag, Emma och Ellen frukost, innan Emma cyklade hemåt. Jag stannade kvar med Ellen. Vi checkade lite youtube och snackade lite. Vi käkade tunnbrödsrulle och hann även gunga lite innan mamma och Lenny kom och hämtade upp mig.

Väl hemma, satte jag mig framför datorn och tog det lugnt. Pappa kom snart över, och vi fikade lite. Efter ett tag kom även familjen Karlsson över, och käkade lite rester från igår. Medan de åt, tog jag och pappa en sväng till Ormkärrskolan, för att jag ska veta hur jag ska cykla imorn (A) Nu vet jag det iallafall (Y) När Karlssons sen skulle hem, följde jag med och passade på att låna ett par spel till mamma PS2, som jag, pappa och Frida köpte till henne. Så har suttit och lirat HP 4 ett tag. Nu tittar jag på "Moonlight", med världens snyggaste människa (A) :D Alex O'Loughlin <3 Senare ska jag ta en dusch, samt skura bort gårdagen från mitt golv.

Imorn är det första dagen på jobbet, inte alls sugen :/ Men får ju pengar för det, så det är värt det.. Synd att man inte fick vara ledig en vecka först bara :( Men, man kan ju inte få allt som man vill ;)

Inga kommentarer: