fredag 17 oktober 2008

GÖTT

Denna dag har varit alldeles underbar! :D

Började med ett ispass tillsammans med tvåtreorna. Måste tacka vår målvaktstränare Jonas, som lånade ut ett par JOFA skydd till mig, som jag dessutom kommer få använda ett tag nu :D Helt underbart skönt med ett par riktiga skydd. Mattias kommentar gjorde denna dag ännu bättre:
"Det är som att se en helt annan målvakt kliva ut på isen."
Fan vad gött :D Då kan ni tänka er vilken skillnad det blev ;) Allt kändes genast så mycket bättre.. Vi tycker om Jonas! :)

På engelskan hade vi ett glosförhör, som gick riktigt bra trots minimalt med pluggande. Svenska var som vanligt väldigt ointressant. Skulle göra en skrivuppgift på 35 minuter.. Alla hann klart, men själv hann man bara skriva kladd. Är alldeles för noga med vad jag skriver, men då blir det iallafall bra, så det tackar måste vi Marga för :) På samhäll sen fick jag kämpa för att hålla mig vaken. Speciellt då vi fick se ännu en debatt mellan Obama och McCain. Snark..

Snart ska jag och Malin pallra oss iväg för att handla, innan vi ska hämta upp Madde på stationen. Ska nämligen leka med henne i helgen :D Hem igen, och då blir det matlagning och bak (Y) Ikväll blir det träning. Hoppas att Madde inte tycker det är alltför tråkigt att sitta och titta när vi glider runt på isen :P haha

Hade gött!
POKNIS

Inga kommentarer: